tisdag 22 mars 2011

Sol, vind & vatten :)


Skulle ju bli premiär i ny galonisarna, men vet ni då, lika blött var det ju om inte blötare, hade packat ner dem i ryggsäcken & allt, var så förberedd, då glömmer ena fröken titta i ryggsäcken, å tror att inte jag har några med mej, även fast pappa sa att det finns nya galonsar i ryggan, men men!
Behöver inte fråga om ja vart blöt, dyngsur, men torkskåpet fick göra sitt jobb :) Gick på högvarv! Kläderna hade torkat när mamma kom å hämta mej.

Imorron ska vi allt hänga upp dem på min krok på dagis, så ingen glömmer dem :D!

Mamma vet precis hur det kan va, för hon är ju fröken själv ibland,

Varit en bra dag annars, lite ledsen precis pappa skulle gå, men hade gått över!
Efter mkt lek & stoj så åt jag jätte mkt mat, (precis som vanligt)
Mamma tyckte d lukta fisk från mitt hår, så där har ni svaret på vad det var för mat idag :) Hihihihi!
Skulle ta en promenix efter dagis men då börja det blåsa isvindar så då hoppa vi över den, gick ist hem & byggde m mitt lego!

Säger hela tin, mina, om alla saker numera, skulle bygga m mamma, men hon fick inte ta några bitar alls, för alla skulle ju ja ha, :D!
Såna saker som att dela med sej får man ju lära sej från dagis, hihi det kommer väl den dagen då jag delar med mej av sakerna mina .... men när vet ja inte :P!


Kyckling,ris & wok grönsaker till middag:)

Sen ville mamma doppa ner mej i badkaret, men d ville inte jag, så ist tog mamma & pappa sej ett bad straxt innan kvällning. Jag bada ju i söndags & tvätta håret,nu ville mamma ha ner mej enbart för att få bort matoset, hihihi!

Men hon lyckades inte :P


Inga kommentarer: