tisdag 15 december 2009

Tisdag!!!:)


Idag har Vilgooosingen min vart mkt piggare, han har oxå vart feberfri :) Så himla skönt så! Full rulle från han vakna tills läggdax...
Natten till idag dock var sådär, inte så många timmars sömn, men det kan man ju förstå, inte lätt å sova när man är täppt i lilla näsan & feber på det, fyyy! Kl 4.30 var jag upp & vyssja han till sömns, vakna sen efter en timma igen, tillslut så kom han till ro.. och då sov han så bra att frukosten fick vänta.. :) Hihi!

Var ut i det härliga snövädret sen mitt på dagen, för skulle ner till mamma & pappa å felanmäla vårt bredband för sisådär sjuttionde gången, nu fick ja prata med en kille där iaf.. som sa att det var på G att dem skulle byta ut vår dosa som vi har i hallen som är kopplad till vårt nätverk.. convertor hette det..:S! Hoppas att det blir mkt snart..!!!
Pulsa riktigt i snön iaf, å höll på att göra årets vurpa alldeles vid tvättstugan.. guu ja vred till knät för att ja spände mej såå.. =) Usch! Säkert fler som vurpat eller iaf vart nära..
Man får verkligen se upp! Speciellt när man inte ser att d är is under snön..
Kollade sen på en Bamse film tillsammans med Vilgosingen så han somna middag hihi..Jag ÄLSKAR BAMSE, han är mkt mkt bättre än Nalle Puh!..:)"Heja Bamse starkast är vår Bamse, men han tycker inte om att slåss";)

1 kommentar:

miinellaa sa...

hej vilken fin blogg. o söt bebis :) jag har en fråga ang bilder till höger hur lägger man upp dom där:S?